REGULAMIN WIZYT W SALONIE:

1. Wizytę można zarezerwować telefonicznie lub online. Niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail (w przypadku rezerwacji online) 

2. Po dokonaniu rezerwacji, otrzymają Państwo SMS z potwierdzeniem terminu wizyty. 

3. Przed planowaną wizytą kontaktujemy się z Państwem telefonicznie, w celu potwierdzenia wizyty. Jeśli nie mogą Państwo odebrać telefonu, wysyłamy SMS. Brak potwierdzenia Państwa rezerwacji 24h przed planowaną wizytą, spowoduje usunięcie rezerwacji.

4. 15 minutowe spóźnienie na umówioną wizytę może spowodować zmianę usługi (np. z koloryzacji ze strzyżeniem, na koloryzacje bez strzyżenia) lub całkowite anulowanie wizyty. Serdecznie prosimy telefonicznie uprzedzać o spóźnieniu. 

5. Włosy (extensions hair) przechowujemy do dwóch lat od ostatniej wizyty w salonie. Po okresie przekraczającym 24 miesiące salon nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w salonie włosy (extensions hair).

6. Po trzecim odwołaniu wizyty przez Klienta_tkę w dniu, w którym była ona planowana, Klient_tka będzie zobowiązany_a do wnoszenia przedpłat za kolejne rezerwowane wizyty w wysokości 50% wartości usługi, zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku rezygnacji lub przesunięcia wizyty przez Klienta_tkę w terminie dłuższym niż 48 godzin przed planowaną wizytą - przedpłata podlega odpowiednio zwrotowi lub zaliczeniu na kolejną wizytę według wyboru Klienta_tki. W przypadku rezygnacji lub przesunięcia wizyty przez Klienta_tkę w terminie krótszym niż 48 godzin przed planowaną wizytą - przedpłata nie podlega zwrotowi ani zaliczeniu na kolejną wizytę. Przedpłata podlega zwrotowi lub zaliczeniu na kolejną wizytę, według wyboru Klienta_tki, w każdym przypadku rezygnacji lub przesunięcia wizyty z przyczyn leżących po stronie Salonu.

7. Reklamacje uwzględniamy do 7 dni po wykonaniu usługi.

8. Osoby niepełnoletnie podczas wizyty w salonie proszone są o pisemną zgodę od rodzica lub obecność rodzica podczas usługi. Dotyczy wszystkich usług, z wyjątkiem strzyżeń.